Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Μάθημα

Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Μάθημα (μέσω Skype)

Διάρκεια: μία ώρα, 11:00-12:00
Απρίλιος 2020: Τρίτη 21, Πέμπτη 23, Τρίτη 28 και 30 Απριλίου 
Μέγιστος αριθμός παιδιών / διεξαγωγή τάξης: 8
Απευθύνεται σε παιδιά ηλικιών 6 μέχρι 11

Θέμα: Φτιάχνουμε pop up βιβλιαράκια με έργα του Glyn Hughes. Μιλούμε για το έργο του καλλιτέχνη, βλέπουμε πίνακες και θεατρικές μελέτες του, εκφραζόμαστε και ανταλλάζουμε απόψεις

Στο εκπαιδευτικό θα ασχοληθούμε με το φάσμα του έργου του Glyn Hughes. Θα επικεντρωθούμε στο έργο του καλλιτέχνη “Ο Καραγκιόζης σε κίνδυνο” (1964) και με τη βοήθεια του υλικού που σας παρέχετε, θα φτιάξει το κάθε παιδί το δικό του βιβλιαράκι pop-up με τις φιγούρες του προαναφερθέντος έργου του καλλιτέχνη. 

Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν έτοιμα πριν την έναρξη του μαθήματος:
  1. Το τυπωμένο έγγραφο PDF με όλες τις εικόνες, σχήματα και σελίδες - κατεβάστε το ΕΔΩ
  2. Ψαλίδι
  3. Κραγιόν/κυρομπογιές ή/και χρωματιστά μολύβια ή/και μαρκαδόρους (όχι μπογιές που χρειάζονται νερό και χρόνο για να στεγνώσουν)
  4. Κόλλα τύπου στικ
  5. Χαρτοτελλα ή σελοτέιπ (αν είναι δυνατόν)
  • Είναι σημαντικό τα παιδιά να έχουν όλα τα υλικά έτοιμα και μπροστά τους στον χώρο εργασίας τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να συγκεντρωθούν χωρίς περισπασμούς
  • Αν το παιδί δεν νιώθει άνετα να κόψει τις φιγούρες και τα σχήματα μόνο του με το ψαλίδι, μπορεί να το βοηθήσει κάποιος ενήλικας πριν τη διεξαγωγή του μαθήματος.


Στόχοι του διαδικτυακού εκπαιδευτικού προγράμματος:
  • Τα παιδιά μαθαίνουν να κοιτάζουν έργα τέχνης σε ένα εναλλακτικό (cyber) περιβάλλον
  • Έρχονται σε επαφή και μαθαίνουν να εκτιμούν τη σύγχρονη τέχνη
  • Μαθαίνουν να εκφράζουν προσωπικές εμπειρίες μέσα από την εικαστική δημιουργία
  • Αξιολόγηση των καλλιτεχνικών δημιουργιών τους αλλά και των άλλων συμμετεχόντων
  • Σέβονται τη γνώμη και τις ερμηνείες των άλλων συμμετεχόντων
  • Μαθαίνουν έννοιες μέσα από την πρακτική μεθοδολογία
  • Ενίσχυση της φαντασίας 
  • Δημιουργία του δικού τους εικαστικού έργου
  • Αναπτύσσουν την αυτοεκτίμηση, και την ικανότητα επίλυσης διαφορών στις δημιουργικές διαδικασίες
  • Ενθάρρυνση της ικανότητας έκφρασης μέσα από τα εικαστικά

Σημείωση: Αν υπάρχουν αγγλόφωνα και ελληνόφωνα παιδιά που θα παρακολουθήσουν το ίδιο μάθημα, τότε το μάθημα θα διεξάγεται παράλληλα στα ελληνικά και στα αγγλικά (η εκπαιδεύτρια θα μεταφράζει στις δυο γλώσσες) 

Σκοπός του μαθήματος και της προετοιμασίας που απαιτείται είναι πρωτίστως τα παιδιά να ασχοληθούν δημιουργικά και ουσιαστικά με το εργαλείο της τεχνολογίας. Και κατά δεύτερο, να δοθεί στους γονείς που δουλεύουν από σπίτι ένα (μικρό μεν, ουσιαστικό δε) χρονικό διάστημα για τη δική τους εργασία


Κράτηση θέσεων
Στείλτε το αίτημά σας κράτηση θέσης στο info@nimac.org.cy 
Στην αλληλογραφία σας, παρακαλούμε όπως αναφέρετε για ποια ημερομηνία ενδιαφέρεστε, το όνομα και την ηλικία του παιδιού και αριθμό τηλεφώνου. 
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.